poniedziałek, 30 maja 2016

112) Monotematyczny wpis

Zanudzę Was...bo znowu o ludziku z klocków Lego będzie :P
Chociaż swędzą ręce by zaczynać nowe projekty, to twardo trzymam się postanowienia, że najpierw muszę ukończyć to co zaczęłam. Oczywiście pojawiają się jakieś tam przerywniki ale raczej wiele ich nie będzie-klocek jest teraz priorytetem.
Ale dość tej gadaniny...pokazuję więc ile ludzika przybyło:







Niestety ze wzgledu na prace nazbieralo mi sie troche zaleglosci w czytaniu blogow i w tworzeniu notatek. W miare mozliwosci bede zamieszczac wpisy ale moze sie to odbywac nieco rzadziej niz dotychczas, za co przepraszam.
Wybaczcie rowniez brak polskich znakow ale korzystam z angielskiego komputera, ktory czegos takiego nie posiada :P

9 komentarzy:

  1. Zapowiada się rewelacyjnie. Dalej dzielnie kibicuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Staram sie jak moge by przybywalo jak najwiecej :)

      Usuń
  2. Swietnie przybyło a ludzik prezentuje się coraz piekniej

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze. Właśnie młodemu pokazałam i też chce!!
    Ciekawa jestem drugiej połowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa jak to wyjdzie...wzor jednak jest mocno niedopracowany...ale tak juz musi zostac ;)

      Usuń
  4. Sporo krzyżyków przybyło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twe słowa :)