piątek, 2 września 2016

124) The World of Cross Stitching-odkrycie

Ostatnio kupiłam sobie gazetkę żeby zobaczyć co jest w niej ciekawego. Od pierwszego przejrzenia zakochałam się w niej. Mam oczywiście na myśli "The World of Cross Stitching"- udało mi się kupić nr 245.

Co mnie w tej gazetce urzekło?
Moim zdaniem, urocze wzory jak paw, kwiaty w wazonikach, wzory hafcików o tematyce morskiej i wiele innych. Wzory są bardzo przejrzyste, dobrze opisane i wszystko jest wyjaśnione.








Jest również rubryka, do której można pisać jeśli potrzebny nam jakiś wzór, a nie możemy go nigdzie znaleźć-na nasze życzenie coś przygotują ;)

Ponadto, znajdziemy tu również kąciki poradnicze, możemy napisać coś o sobie i swoim hobby, a dodatkowo kącik instruktażowy, dzięki któremu może w końcu nauczę się robić french "gnioty" :P

Dodatkowo dwa prezenty-wzór róży oraz kwiatuszek na szyję do cięcia niteczek (super sprawa-wieszam na szyi i zawsze mam pod ręką, nie muszę co chwila szukać nożyczek, które dziecko mi podkrada :P ).


Polubiłam tę gazetkę, następny numer też kupię-myślę nawet o zamówieniu starszych bo fajne wzory tam były ;)

|djecia nie najlepsze bo post robiony byl "na ostatnia chwile" ;)

4 komentarze:

Dziękuję za Twe słowa :)