piątek, 2 grudnia 2016

133) The World of Cross Stitch nr 246

Chwalę się kolejnym, zakupionym przeze mnie, numerem wspaniałej gazetki. Jest to numer (chyba) wrześniowy, jednak wcześniej brakowało jakoś czasu na poczynienie notatki.
Co zwróciło moją uwagę w tym wydaniu? Napewno wzór skrzydlatej wróżki- nie wiem czy życia mi wystarczy by kiedyś z tego wzoru skorzystać ale zyskał on moją sympatię.
Ptasie wzory, które można wykorzystać na różne sposoby- jednak i tu pewnie problem będzie tak jak przy wróżce.
Wzór jesienny- fajnie byłoby stworzyć serię "cztery pory roku"- o ile uzbieranie wzorów nie będzie trudne to wyszycie wszystkich już tak ;)
Seria karteczkowa- cudna (jak dla mnie).
Kolejna jesienna propozycja i już oczami wyobraźni widzę u siebie taką poduszkę ;)
Hit sezonu- hafty na Halloween...trochę już nie w ten czas ale może do przyszłego roku coś zdążę udzielać :P
I oczywiście, jak w każdym numerze, prezent. Zestaw do wyszycia świątecznego bałwanka, z przeznaczeniem na kartkę z życzeniami (w skład zestawu wchodzi wszystko co potrzebne do wyszycia oraz ilustrowana kartka z miejscem na haft oraz koperta). Święta coraz bliżej- może jeszcze zdążę?
Czy ja już wspominałam, że uwielbiam tą gazetę? ;) 

2 komentarze:

  1. Ten jesienny jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorki na Halloween są fajne.
    Gazetki troszkę mi się już przejadły... Mam nowy Cross Stitch Crazy i oprócz dodatku z kalendarzem nic mnie nie zainteresowało :( Skończyła mi się też prenumerata Cross Stitchera i doszłam do wniosku, że nie warto jej przedłużać, ale od czasu do czasu można kupić, szczególnie przy okazji świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twe słowa :)