poniedziałek, 13 lutego 2017

149) Leonid Afremov- Loneliness of autumn (odsłona 1)

Po tygodniowej przerwie, powracam z kolejna nowością. Chcąc korzystać z aplikacji Crossty, wybrałam dwa wzory, nad którymi będę pracować-jeden już częściowo przedstawiłam. Dzisiaj czas na odsłonięcie drugiej tajemnicy.

Przejrzałam stronki, na których można pobrać wzory w formacie xsd i urzekła mnie seria obrazów Leonida Afremova, malarza urodzonego w Witebsku, który do malowania wykorzystuje szpatułki do usuwania farby olejnej. 
*zdjęcie pochodzi z internetu [źródło]
*zdjęcie pochodzi z internetu [źródło]

Ciężko było wybrać ten jeden, bo wszystkie maja swój urok, zachwycają ogromem barw. Nie ukrywam, ze najchętniej weszłabym w posiadanie wszystkich-niekoniecznie wyszytych, lecz także w wersji oryginalnej ;)
Po kilku dniach w końcu wybrałam ten:
*zdjęcie pochodzi z internetu [źródło]
Tak wygląda obraz malowany, a poniżej jego wersja krzyżykowa:

Przystąpiłam wiec do pracy (niestety za długo wybierałam wzór i w rezultacie zostało mi mało czasu na stawianie xxx w tygodniu Leonida-nadrobię to ;) ):



No, niewiele tego, wiem :) Jak tylko nadejdzie znów tydzień Leonida, to nadrobimy zaległości. 
Do tego projektu wybrałam kanwę Aida 18 ct, mulina firmy DMC, a wyszywam dwoma nitkami. Momentami mam wrażenie, ze jest trochę za grubo, ale obawiam się ze jedna nitka nie kryla by dobrze i byłyby prześwity, a przy tym obrazie tego bym nie chciała...Wielkość obrazka po wyszyciu to 21x26 cm (150x183 krzyżyki).




6 komentarzy:

  1. Zapowiada się śliczny haft :)
    My też uwielbiamy obrazy Leonida Afremova i mamy to szczęście, że mamy kopię jednego z nich namalowaną przez naszego tatę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kolorowy obraz, fajny. Powodzenia w wyszywaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam z niecierpliwością :) A potem zamawiam dla siebie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromna przyjemność będzie to dla mnie by wyszyć kolejny jego obraz, a do tego wręczyć go Tobie 😉

      Usuń

Dziękuję za Twe słowa :)