niedziela, 5 sierpnia 2018

Wiatrak Green`a od środka

Wracam dziś do wiatraka, który po raz pierwszy odwiedziłam ponad dwa lata temu :) Jego historię przedstawiałam w poście TUTAJ
Wtedy nie udało mi się wejść do środka, gdyż byłam już po zamknięciu. Oprócz tego, że wiatrak widoczny jest prawie z każdego miejsca w Nottingham, jego wyjątkowość stanowi fakt, że jest to nadal pracujący wiatrak. Odwiedziłam go również w tym roku, razem z synem- tym razem zajrzeliśmy do środka...i nie tylko :)
Zobaczcie sami:
















Skorzystaliśmy także z okazji by zajrzeć do centrum nauki przy wiatraku:







Kupiliśmy pamiątkowe pocztówki, magnes na lodówkę (nowe moje hobby) oraz wspaniałą mąkę produkowaną właśnie w wiatraku- jakby ktoś pytał, mąka została już zużyta do produkcji pierogów :)



Dodatkowo filmiki z częściowej pracy wiatraka (nie było wiatru by żagle się kręciły, ale część machin została uruchomiona by zobaczyć jak pracują)




Mam nadzieję, że wycieczka do wiatraka, słynnego angielskiego matematyka, Wam się podobała :)

2 komentarze:

Dziękuję za Twe słowa :)