czwartek, 18 stycznia 2018

183) Kartki, karteczki

Ponieważ miałam problemy z weną twórczą przy tworzeniu kartek, postanowiłam w tym roku trochę sobie pomóc. Od dłuższego czasu podglądałam poczynania Ani (z Przystanek Kłodzko) w tej dziedzinie i zainspirowana zdecydowałam wziąć udział w dwóch zabawach kartkowych.

Pierwsza zabawa to KARTKI PRZEZ CAŁY ROK, zorganizowana przez Anię z bloga Ręczne robótki Anny.
W styczniu kartki robimy według zasady Bingo.

Z poniższego kwadratu wybieramy trzy elementy w prostej linii pionowej, poziomej lub ukośnej i według tych wytycznych wykonujemy kartkę.

Mój wybór padł na CHOINKA, ZIELONY i NITKA/SZNUREK.
A tak prezentuje się karteczka:
Drugą zabawą, w której odważyłam się uczestniczyć to KARTKI BOŻE NARODZENIE 2018, organizowaną przez Ulę, z bloga Kulskowo.
Ula tworzy mapki kartek, według których mamy wykonać swoje prace.
W miesiącu styczniu obowiązuje nas taka mapka:
W pierwszej chwili zwątpiłam, czy wykonam kartkę do tej zabawy, gdyż jak się okazało, nie miałam żadnych wstążek, które były zakończone w podany sposób. Chwilę jednak posiedziałam, pomyślałam i wycięłam wstążki z papieru. Oto co powstało:

Jak się okazało, źle przykleiłam moje "wstążki" ale na zmianę było już za późno. Mam nadzieję, że taka interpretacja mapki przejdzie ;)




11 komentarzy:

  1. Witam Cię Ewelinko w mojej zabawie kartkowej . Mam nadzieję, że będziesz się doskonale bawić i pozostaniesz na dłużej .
    A kartka z choinką jest genialna , bardzo fajny pomysł miałaś. Przyznają że taką wersję choinki widzę po raz pierwszy, i bardzo mi sie podoba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak ciepłe słowa :) Jest mi bardzo miło, że mogę uczestniczyć w takiej zabawie, a jednocześnie trenować mój warsztat :) Napewno zostanę na dłużej;)
      Jeśli zaś chodzi o choinkę, to jak tylko zobaczyłam tabelkę, wiedziałam, że muszę zrobić choinkę że sznurka :) wyszła może trochę koślawo ale sznurek nie chciał współpracować z moimi rękoma;)

      Usuń
  2. Sama teraz widzisz, jak fajnie się robi kartki w takich zabawach! Nie trzeba wymyślać ;)

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, żałuję że wcześniej nie wzięłam udziału w tych zabawach :)

      Usuń
  3. Pomysłowe karteczki:) takie zabawy bardzo pomagają w tworzeniu karteczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Dlatego odważyłam się wziąć udział w zabawach karteczkowych :)

      Usuń
  4. Rewelacyjny pomysł na choinkę ze sznurka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że się przyłączyłaś do zabawy :) Pierwsza interpretacja za Tobą :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że podjęłam się tego wyzwania i żałuję że dopiero teraz :)

      Usuń

Dziękuję za Twe słowa :)