sobota, 3 stycznia 2015

48) Świnka Peppa

Od kilku dni morduję Świnkę Peppę...na szczęście nie dosłownie :P Tak mnie wciągnęło wyszywanie tego motywu, że żaden inny haft narazie nie ma szans :)
Osoby, które brały udział w "Hafciarskim wtorku" oraz biorące udział w "Spotkaniach robótkowych online" zapewne widziały kawalątek tego co przybyło...dziś krótkie streszczenie przebiegu prac nad Pepcią:









Tyle jest na chwilę obecną-czyli w trakcie tworzenia tego wpisu...zaraz biegnę dostawiać kolejne krzyżyki :)
W trakcie wyszywania doszłam do wniosku, że wzór doskonały nie jest-wykonałam go sama w programie Haftix na podstawie zdjęcia z internetu...teraz jednak wiem co mogłam zrobić lepiej. 
Mam jednak nadzieję, że po wyszyciu całości te drobne defekty wzoru nie będą bardzo rzucać się w oczy...
No cóż...człowiek ponoć uczy się na błędach i przez całe życie ;)

Udanego dnia wszystkim życzę :)









3 komentarze:

Dziękuję za Twe słowa :)