czwartek, 25 lutego 2016

84) Co u mnie gra ;)

Ponieważ narazie nie pracuję, wolne chwile spędzam na wyszywaniu i oglądaniu...no właśnie- czego?

Ze względu na przeprowadzkę do Anglii, moje możliwości są dość ograniczone. Ponieważ obecny adres jest, nazwałabym go "przejściowym", nie inwestujemy tutaj w żadną telewizję. Tak więc...bez telewizji angielskiej czy też polskiej, pozostaje mi to co dostępne w internecie-w dodatku na telefonie bo komputer został z dzieckiem w Polsce aż do wakacji...

Na szczęście obecne telefony maja aplikację YOUTUBE, a jego zasoby są dość obszerne ;)

Obecnie więc wyszywam, nadrabiając zaległości serialowe:

WSPANIAŁE STULECIE
W telewizyjnej Jedynce serial dobiega chyba końca, a ja lecę od początku (za mną odcinki 1-60)
Serial opowiada historię sułtana Sulejmana-władcy Turcji-jego podboje, sposób rządzenia. Ukazuje również miłosne wydarzenia-intrygi jakich dopuszczają się kobiety sułtana walcząc o bycie "tą jedyną i najważniejszą".
Urzekły mnie stroje kobiet-pełne wdzięku, elegancji, bardzo kolorowe oraz pełna przepychu biżuteria.





RODZINA SOPRANO
Opowieść o innym "władcy"-gangster Anthony Soprano i jego rodzina. Codzienne problemy związane z przynależnością do rodzinnego gangu-z wieloma problemamy Anthony sobie nie radzi więc zasięga porady psychoterapeuty.
Narazie utknęłam na sezonie 1 :P





Na dziś to tyle :)








2 komentarze:

  1. A po co telewizja? My pozbyliśmy się telewizora 13 lat temu :) Wszystko, co oglądam, pochodzi z internetu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dochodzę do tego samego wniosku, Aniu :) Oglądam co chcę, kiedy chcę, bez reklam i innych głupot...nawet jak miałam telewizję to i tak praktycznie jej nie oglądałam...

      Usuń

Dziękuję za Twe słowa :)