środa, 18 października 2017

167) Szaleństwo kartkowe

Wiadomo powszechnie, że od jakiegoś czasu siłuję się z tematyką robienia kartek okolicznościowych. Tak, siłuję się. Mozolnie staram się uczyć tej techniki-raczej ze skutkiem mizernym.
Odwiedziłam ostatnio swój kochany sklep Hobbycraft by wspomóc trochę tą naukę.
Zakupy były udane, nawet bardzo.

Spełniłam nawet jedno ze swoich malutkich marzeń i zakupiłam maszynę do wycinania i wytłaczania.


Pojawiły się nowe papiery, tasiemki, naklejki, stempelki i ozdóbki oraz gazetka o tworzeniu kartek, która miała otworzyć nieco mój umysł na kreatywne tworzenie.





Nadeszła więc sobota czyli czas na dzień kreatywny...z dzieckiem oczywiście.
Rozłożyłam wszystkie zdobycze i...patrzyłam, dumałam, myślałam...i tak zleciały trzy godziny.
W końcu nieśmiało zaczęły powstawać dodatki do świątecznych prezentów, które wymyśliłam sobie zamiast typowych kartek świątecznych dla osób, z którymi spotkam się w najbliższe Święta Bożego Narodzenia. 






Małe, proste i skromne bo co za dużo to niezdrowo ;)
Na koniec dokonałam niemożliwego :P
Wykonałam pierwszą kartkę świąteczną-również prostą gdyż nie chciałam przesadzić, z wykorzystaniem haftowanej choineczki, którą wyszyłam w zeszłym roku

Może to wszystko nie jest mistrzostwem ale jestem zadowolona bo po raz pierwszy cieszy mnie efekt końcowy, a jak do tej pory takiego efektu jeszcze nie osiągnęłam.
Myślę, że teraz inaczej będę podchodzić do robienia kartek i efekty będą coraz lepsze.
Dodatkowo zakupiłam album, w którym planuję zrobić zbiór wspomnień z moich podróży (małych i dużych) z dzieckiem. 

Mam co robić na najbliższy czas...
Dziecko tez wykonało swoja prace :)



6 komentarzy:

  1. Faktycznie zaszalałaś! Rewelacja!

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią, że raz się żyje;) poza tym chcąc zrobić krok na przód trzeba czasem zastosować terapię szokową-i te zakupy były taką terapią...mam nadzieję, że skuteczną :)

      Usuń
    2. Przede wszystkim - ogromnie przyjemną! :)

      http://przystanek-klodzko.pl/

      Usuń
    3. O, tak! To była wielka frajda- tylko niesienie pudła z maszyną do wycinania i torbę innych rzeczy nie było przyjemne...wybraliśmy się na pieszo bo miałam tylko pooglądać 😉

      Usuń
  2. Brawo, brawo! Kartka wyszła cudnie. Życzę owocnego tworzenia :)
    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tworzenie kartek jednak nie jest takie proste jak myślałam :)

      Usuń

Dziękuję za Twe słowa :)