wtorek, 24 października 2017

169) Gipsowa pokraka ;)

Dzisiaj nieco inną tematykę poruszę w tym wpisie.
Jakiś czas temu obejrzałam filmik jak jedna pani, zdolna zresztą, robi fantastyczne domki-lampki używając do tego plastikowych butelek, słoików i własnoręcznie wykonanej mazi, przypominającej gips (jak ktoś nie zna, a chce zobaczyć to zapraszam TUTAJ).
Oczarowana i zafascynowana już widziałam siebie w takiej roli :P
Okazja nadarzyła się szybko...szukałam dla siebie jakiegoś kubeczka, pudełeczka, czy innego "ustrojstwa" na swoje długopisy i pisaki by nie zagracały całego stołu i nie tworzyły niepotrzebnego bałaganu. Choć wybór w sklepach jest duży to żadna z tych rzeczy mi nie odpowiadała. Postanowiłam więc zrobić to sobie sama. Butelka w domu akurat była-a nawet dwie, to i dziecko z matką się pobawi. Poszłam jednak na łatwiznę i na początek kupiłam gotowy "gips kreatywny", jak producent informuje na opakowaniu.
 
Przystapiliśmy do działania...jak się szybko okazało "gips kreatywny" był tylko z nazwy :P bo mnie takowych zdolności brak. I to co dla tamtej pani było tak proste, dla mnie okazało się mega skomplikowanym wyzwaniem-bo jak antytalent plastyczny ma wykonać coś ładnego?
Moje wyobrażenie o kubeczku na długopisy wyglądało tak (nie dosłownie bo to wazon ale jakość zdobienia i w ogóle tak sobie wyobrażałam):
Zdjęcie znalezione w sieci

Wizja ozdobnych kwiatuszków i motylków prysła jak bańka mydlana, trzeba było więc improwizować-przecież dziecko siedzi obok, babrze się ze mną w tej mazi i trzeba jakoś dziecko dopingować gdy jemu również słabo wychodzi...
W rezultacie zrobiłam pokrake, karykature swoją własną chyba...
No a tak to wygląda:
Objaśnienie: szpetna twarz-mój wyrób, czarny wazon w kości-dziecka dzieło :)











Ale wiecie co Wam powiem? Może nie jest to arcydzieło, jest kiczowate, szpetne i...no piękne nie jest...ale jest MOJE...zrobione przeze mnie dla mnie...i chyba się z tym "czymś" polubimy ;)
I będę próbować dalej-może kiedyś zrobię coś ładnego.
Koniec.

5 komentarzy:

  1. Początki zwykle są trudne. Ja bym się nigdy nie zdecydowała na tego typu prace, ponieważ bardzo nie lubię się brudzić :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom ja też nie znoszę się brudzić-szczegolnie dotyczy to moich dłoni, tym bardziej, że mam pewnego rodzaju fobie i ciągle wydaje mi się, że mam suche ręce więc kremy do rąk idą u mnie jak woda :P
      Mimo to, czasem udaje mi się przeżyć z brudnymi dłońmi i coś zrobić- nie chciałabyś widzieć jak je później myje...psychoza to za delikatne słowo dla tego przypadku. A jeszcze jak dziecko brudzi się że mną to podwójna frajda.
      Wiem, że początki są trudne dlatego będziemy próbować :)

      Usuń
    2. Czekam w takim razie na kolejne prace! :)

      Usuń
  2. E tam! Są super! Niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju. Takie prace są najlepsze :)
    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo :) będziemy próbować jeszcze tej techniki :)

      Usuń

Dziękuję za Twe słowa :)