czwartek, 14 kwietnia 2016

102) Serialowo i nie tylko

Niezmiennie od dłuższego czasu, mojemu robótkowaniu towarzyszy serial "Wspaniałe stulecie".
Za mną odcinki 101-150.
Choć intryg jest mnóstwo, nie będę się tym razem rozpisywać na temat serialu bo musiałabym książkę napisać. Kto zainteresowany sam obejrzy ;) Ale dzieje się, oj dzieje :P



Nie ograniczam się jednak tylko do serialu...wieczorami i ambitniejsze dzieła oglądam :P
Tym razem obejrzałam...

METRO STRACHU
Czworo bandytów porywa pociąg metra. Ich przywódca /John Travolta/ domaga się okupu. W przypadku niespełnienia żądań porywacze grożą zabiciem zakładników. Jednak nawet w przypadku otrzymania pieniędzy ucieczka z podziemia będzie trudna. Denzel Washington wciela się w postać szefa ochrony, który będzie próbował udaremnić plany bandytów.






2 komentarze:

  1. Skończył mi się Angel do wyszywania, muszę sobie znowu czegoś poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w połowie serialu a już się martwię co będę dalej oglądać :P

      Usuń

Dziękuję za Twe słowa :)