sobota, 16 kwietnia 2016

103) Zajączek wielkanocny

Jak wiecie, w kwestii robienia kartek okolicznościowych jestem bardzo początkująca...nawet nie raczkuje w tej materii...mimo to czasem jakąś kartkę zrobię-z różnym skutkiem. Tak było i na Wielkanoc.
Haft od dawna czekał na wykorzystanie (ha, nie on jeden :P ).
Malutki zajączek wyszyty był jakieś 6 lat temu...oczywiście z myślą o kartkach.

Zaczęłam nawet ją robić ale zorientowawszy się, że sknociłam sprawę już na wstępie, rzuciłam to w kąt, było to skuteczne rzucenie w kąt, bo chcąc kiedyś coś z tym zrobić, nie mogłam tego znaleźć. Szczęśliwie zajączek się odnalazł podczas pakowania rzeczy przed wyjazdem do Anglii. Przyjechał więc ze mną i miałam plan by naprawić to co zepsułam, a następnie posłać go w świat z życzeniami wielkanocnymi.
Naprawa szkód nie była jednak prosta bo okazało się, że nie mam żadnego pomysłu...
Z braku pomysłu i dostępnych materiałów powstało to:




Długo zastanawiałam się czy w ogóle to pokazywać...ale co mi tam! Raz się żyje :P
Kartka już u nowego właściciela-a do kogo poleciała? Do mojego synusia (nadmienię tylko, że jemu się podobała, a to najważniejsze ;) )

4 komentarze:

  1. Zajączek jest obłędny, a karteczka bardzo ładna - nie masz czego się wstydzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) rozpieszczasz mnie tymi pochwałami :)

      Usuń

Dziękuję za Twe słowa :)