sobota, 28 lutego 2015

59) Kici kici (2)

Staram się nadrobić zaległości jakie ostatnio mi się nagromadziły...powoli, małymi kroczkami bo czas, lub raczej jego brak, nie pozwala na wiele, ale za to sukcesywnie codziennie trochę xxx przybywa :)
Dziś chwalić się będę więc kociakiem, który powstaje z myślą o kocyku dla bratanicy-ale to już wiecie :P
Uporałam się z konturami-co było nie lada wyzwaniem ze względu na nie bardzo czytelny wzór...


Niektórzy/Niektóre z Was mieli okazję widzieć ten etap przy okazji Hafciarskiego wtorku. 
I właśnie w ten piękny wtorek, rozpoczęłam wypełnianie kociaka kolorami. Na koniec wtorku miałam koloru tyle:


Niestety na więcej nie miałam czasu, a i zmęczenie dawało już o sobie znać...
Zastanawiam się tylko czy wypełniać całego kota-kot jest biały, kanwa jest biała...czy xxx białą muliną czy zostawić kanwę? 
Kocyk będzie wypełniony białą ociepliną więc dziurki kanwy nie powinny bardzo być widoczne...i mam dylemat-brak białych xxx=szybsze ukończenie...postawienie białych xxx=późniejsze ukończenie ale moim zdaniem ładniejszy efekt...
Doradźcie coś...




5 komentarzy:

  1. Chyba warto wypełnić - właśnie dla efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne postępy, fajnie. Wyszyj sobie całość i zobaczysz jak to będzie wyglądało bez białych krzyżyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i też tak właśnie myślę, że wypełnię kota białymi krzyżykami...ale ciężko się wyszywa gdy choroba przeszkadza :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kicia :) Czy jej głowa też będzie wypełniona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dylemat czy wypełniać głowę...bo ma być biała a kanwa też jest w tym kolorze...ostatecznie dla lepszego efektu wizualnego postanowiłam wypełnić kota białymi xxx :)

      Usuń

Dziękuję za Twe słowa :)