poniedziałek, 16 marca 2015

64) Kolejne maleństwo

Ostatnio intensywnie pracowałam nad smokiem. Ponieważ ciągłe wyszywanie nieba składającego się z niezliczonej ilości odcieni koloru niebieskiego bywa nużące, w międzyczasie wydłubałam kolejne maleństwo...malutki, szybki i uroczy hafcik, który wykorzystam do zrobienia rękawicy kuchennej :)
Będzie to pierwsza rękawica zrobiona całkowicie przeze mnie...po jej wykonaniu ocenię efekt i jeżeli zda egzamin, uruchomię masową produkcję :P
Chciałam jeszcze nadmienić, że z powodu "chwilowych" problemów z internetem, zbliżającą się przeprowadzką i koniecznością przeniesienia internetu w nowe miejsce, wpisy na blogu będą pojawiać się rzadziej, gdyż tworzenie wpisów w aplikacji na telefonie w ogóle mi się nie podoba.

A teraz do rzeczy...
Hafcik prezentuje się następująco:

1 komentarz:

Dziękuję za Twe słowa :)