poniedziałek, 16 marca 2015

62) Maleństwo

Od ponad tygodnia męczy mnie choroba...miało to swoje dobre strony-siedziałam sobie w domku i cieszyłam się większą ilością czasu na xxx...niestety nawrót gorączek spowodował, że po skupieniu się na czymś dłużej, odcinało mi dopływ energii i usypiałam...krzyżyki stawiałam więc baaaaardzo na raty...
Udało się jednak, w ten ratalny sposób, wydłubać maleńki hafcik...pomiędzy tymi większymi :)


Taki stan był dwa tygodnie temu podczas Hafciarskiego Wtorku.
Gotowy hafcik prezentuje się następująco:


Hafcik posłużył mi do wykonania kartki imieninowej-dla mamy :)
Prezentuje się ona tak:


Mistrzostwo to nie jest napewno ale to pierwsza kartka okolicznościowa wykonana przeze mnie. Nie miałam wiele akcesoriów, które mogłabym wykorzystać-nawet nie za bardzo wiem gdzie w takowe się zaopatrzyć :P Korzystałam więc z tego co znalazłam w domu :P Dziecko również uczestniczyło w procesie twórczym i wykonał swoją kartkę dla babci :) Oto i ona: 



W przerwach między jedną dużą pracą a drugą-żeby się nie znudzić :P powstają kolejne maleństwa, które także znajdą swe zastosowanie-niekoniecznie w kartkach okolicznościowych :)
Oto fragment kolejnego maleństwa:


Ciekawe czy ktoś zgadnie co to będzie :P

Na dziś starczy wrażeń :)
Miłego dnia :)








3 komentarze:

  1. Ślicznie! Ostatnio bardzo brakuje mi czasu na krzyżyki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie własnoręcznie wykonane kartki cieszą najbardziej :)
    Kuruj się, kuruj - zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twe słowa :)