środa, 5 sierpnia 2015

66) Wielki come back :D

Po bardzo długiej przerwie, spowodowanej brakiem internetu w domu (efekt przeprowadzki-co mnie zirytowało, gdyż Netia obiecywała, że internet przeniosą, a później się okazało, że nie ma warunków aby to uczynili :/ ), powróciłam do świata internetu...mogę więc nadrobić zaległości w blogowaniu :D
Strasznie się cieszę bo bardzo mi tego brakowało.
Zanim jednak wpadnę w wir planowania notek na bloga słów kilka...

- Dzierganie mojego Haed`a zostało narazie wstrzymane-sytuacja szczególna i wyjątkowa-muszę nadrobić klocka lego bo dzieciątko już bardzo długo czeka na swoją klockową kołderkę...póki nie skończę klocka smok grzecznie czekać będzie.

- Długo zabierałam się za uszycie kocyków dla dziewczynek-bo jakoś okazji ciągle nie było, ale produkcja jest już w toku więc niebawem focisze będą :)

- Wszystko co miałam powysyłać mailem, opublikować a o czym zapomniałam lub nie zrobiłam z powodu braku internetu-mam nadzieję nadrobić-osoby zainteresowane mam nadzieję, że będą się przypominać ;)

To chyba na tyle w tym momencie...
Lecę planować notki i porządkować zdjęcia ;)

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, że jesteś :) już myślałam, że przytrafiło Ci się coś złego...
    Czekam na relację z postępów, chętnie pooglądam!
    Życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twe słowa :)