poniedziałek, 18 grudnia 2017

178) Kolejna kartka świąteczna

Dziś przybywam do Was by pochwalić się kolejną kartką świąteczną.
Muszę przyznać, że zrobienie kartki wcale nie jest proste. Często brakuje mi pomysłu, czasem pomysł jest ale w trakcie okazuje się, że albo czegoś mi jeszcze brakuje do jego wykonania lub nie do końca spełnia to jednak moje oczekiwania. Czasem jest też tak, że rozłożę cały ten swój bałagan, popatrzę, coś spróbuję ułożyć by mieć jakiś obraz, podumam i chowam wszystko bo jednak nie wiem jak ułożyć elementy w zgrabną całość.
Coś jednak powstało i dziś to prezentuję.



A Wy, skąd czerpiecie pomysły na swoje kartki okolicznościowe?

5 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka. Ja najbardziej lubię robić kartki na wyzwania - gdy mam podany konkretny temat :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) chyba też w tym roku pobawię się z Wami ;)

      Usuń
    2. Pobaw się, bo warto. Dla mnie jet super wygodne, że nie muszę sama wymyślać tematów :)

      Usuń
  2. Ładna kartka :) zmieściłby się jeszcze mały hafcik ;)
    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ta kartka była bardzo na siłę zrobiona...mam nadzieję, że następne będą lepsze ;)

      Usuń

Dziękuję za Twe słowa :)