sobota, 2 stycznia 2016

72) (1) Nowy Rok!!!

Rok 2015 dobiegł końca, nadszedł więc czas na podsumowanie dokonań, analizę i wnioski na rok następny. Niestety w moim przypadku niewiele jest do podsumowania...nie był to dla mnie owocny robótkowo rok.
Udało mi się ukończyć dwa kocykowe hafty:
- Hello Kitty

- Świnkę Peppe,

zakładkę dla mamy, kartka imieninowa dla mamy oraz kilka małych hafcików, które mają być wykorzystane do stworzenia czegoś fajnego...





Więcej udało mi się zacząć niż skończyć:
- HEAD "Lunch with a toothpick"


- Citroen C 3

- metryczka

- zakładka do książki

- jedna kartka okolicznościowa.

Jest masa jeszcze rzeczy rozpoczętych dużo, dużo wcześniej-aż trudno wszystko zapamiętać.








A jakie plany na Nowy Rok?
Nowy rok będzie dla mnie nowym wyzwaniem, nowym początkiem wszystkiego. Z początkiem lutego przeprowadzam się znów-tym razem do Anglii-by rodzina mogła być w komplecie. Będzie z tym dużo zamieszania dlatego robótkowe postanowienie jest jedno-nie zaczynam nic nowego póki nie ukończone będą wszystkie rozpoczęte prace-nie licząc może Head'a bo to długotrwały proces będzie ;) a do wylotu skończyć muszę kocyki-aż wstyd mówić że nadal nie są skończone...
I tak to u mnie wygląda. ..

Szczęśliwego Nowego Roku dla Was :)

2 komentarze:

  1. Super! Ja bardzo lubię rozpoczynać nowe hafty :) Powodzenia we wszystkim!

    Nowy Rok to okazja do spełnienia swoich planów, to szansa na realizację marzeń. Życzę więc, byście mogli wykorzystać je wszystkie.

    Niech każdy dzień nowego roku będzie piękny i słoneczny. Niech uśmiech i dobre samopoczucie nie opuszczają Was nigdy.Tak samo jak osoby, które znaczą dla Was wiele.

    Niech będzie to dobry czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak udało Ci się skończyć kilka haftów ;) Powolutku i do przodu! Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twe słowa :)